Logo fotobudson- fotobudka wynajem

Zarezerwuj

Imię
Twój e-mail:
Numer telefonu
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Zarezerwuj

FAQ

Masz pytanie lub jakiś punkt nie jest do końca jasny?

Skorzystaj z formularza poniżej i zadaj dowolne pytanie.

Proces wynajmu fotobudki-

krok po kroku

6.

Gdy czas zabawy z fotobudką się skończy, nasza obsługa zacznie zbierać sprzęt i pakować go do samochodu. 

Następnego dnia otrzymacie Państwo maila z linkiem do wyżej wspomnianej prywatnej galerii online , w której będą do pobrania wszystkie zdjęcia wykonane przez fotobudkę. Link ten można przekazać dowolnej liczbie osób. Tylko osoby posiadające dany link mogą przeglądać oraz pobierać zdjęcia w galerii online, nikt postronny nie ma do nich dostępu.

W mailu będzie również faktura za wykonaną usługę z linkiem do szybkich płatności (typu blik, płatność kartą itp.)

 

W przypadku chęci zapłaty w gotówce najlepiej przekazać dokładną kwotę obsłudze fotobudki, a fakturę otrzymają Państwo na mailu wraz z galerią online. 

5.

Fotobudka zaczyna pracę o ustalonej godzinie, jest ona samoobsługowa, więc goście mogą samodzielnie podchodzić, korzystać z gadżetów imprezowych dostępnych na stole obok fotobudki oraz robić zdjęcia. 

Przez cały czas zabawy z fotobudką w pobliżu jest osoba odpowiedzialna za jej poprawne funkcjonowanie oraz ewentualną pomoc z jej obsługą. 

Gdyby cokolwiek się działo z fotobudką lub samymi wydrukami ta osoba jest po to, żeby ten problem zażegnać jak najszybciej. Nie przewidujemy żadnych problemów, ale życie piszę różne scenariusze, więc jesteśmy na nie przygotowani. 

Po zrobieniu zdjęć, w ciągu paru sekund fotobudka drukuje gotowe zdjęcie w formacie 10x15 cm lub dwa zdjęcia w formacie 5x15 cm, w zależności od wcześniejszych ustaleń. 

Od razu po zrobieniu zdjęcia, zdjęcie to trafia do prywatnej galerii online, z której goście mogą pobierać oraz przeglądać zdjęcia. 

Do prywatnej galerii można dostać się w łatwy sposób poprzez zeskanowanie kodu QR znajdującego się na fotobudce. 

4.

Wielki Dzień.

W dniu wynajmu przyjedziemy pod wskazany adres około 30-40 minut przed planowanym startem fotobudki. Jest to czas na rozstawienie oraz skonfigurowanie sprzętu. 

Przed planowaną uroczystością prosimy poinformować zarządcę obiektu o fotobudce oraz ustalić z nim miejsce, które będzie dla nas przeznaczone. W przypadku wesel nie chcemy odrywać Państwa od zabawy, więc miejsce działania fotobudki ustalimy z obsługą obiektu.  

3.

W następnej kolejności przychodzi moment na ustalenie szczegółów i projektów graficznych. 

Mailowo zostaniesz zapytany o Twoje wymagania co do ramek do zdjęć. Na przykład: jaki jest motyw przewodni wydarzenia, czy chcesz, żeby na ramkach znalazła się data oraz imiona Państwa młodych lub solenizanta/solenizantki.

Każde wydarzenie jest inne, więc pytania będą różnić się w zależności od typu imprezy.

 

Gdy ustalimy co będzie najważniejsze na ramkach do zdjęć, przygotujemy kilka propozycji jak dane ramki mogłyby by wyglądać i prześlemy je do Ciebie w celu akceptacji. Nasz projekty nie muszą od razu przypaść do gustu każdego z zamawiających, więc każdy projekt zmieniamy, poprawiamy do momentu aż będzie on zgodny z wizją klienta.

2.

Po wypełnieniu formularza rezerwacyjnego otrzymasz jego kopie na wskazany adres mailowy. W ciągu 24 godzin nasz zespół przeanalizuje złożoną przez Ciebie rezerwację i po pozytywnej weryfikacji prześle na Twojego maila umowę rezerwacyjną. 

Po podpisaniu umowy rezerwacyjnej otrzymasz fakturę na kwotę 200 zł, która to kwota będzie stanowić zadatek oraz potwierdzenie wybranego terminu. Faktura będzie z możliwością szybkich płatności (płatność kartą, blik itp.)

Po zaksięgowaniu zadatku na naszym koncie bankowym otrzymasz informacje mailową, że cały proces przebiegł pomyślnie i twój termin jest w pełni potwierdzony i zarezerwowany.

1.

Wejście na stronę fotobudson.pl i zarezerwowanie terminu poprzez formularz dostępny zawsze w górnej części strony. W zależności od urządzenia znajduje się on po prawej stronie lub w środkowej części. Fioletowy kafelek z napisem "Zarezerwuj".

 

 

 

Masz pytanie przed rezerwacją? 

Na dole strony znajduję się formularz kontaktowy, w którym możesz wpisać swoje pytanie lub wysłać je bezpośrednio na adres e-mail: fotobudson@gmail.com

Sprawdź czy nie odpowiedzieliśmy na twoje pytanie w sekcji FAQ- najczęściej zadawane pytania. 

Fotobudson - Fotobudka
Wynajem fotobudki klasycznej- FOTOBUDSON

fotobudson.pl

Facebook fotobudson- fotobudka
Instagram fotobudson- fotobudka